niedziela

"Jezus jest Panem Zmartwychwstałym..."


Na oścież rozwarte zostały,
grobu mojego twarde skały
I serce co żywe biło,
nagle ranę w sobie odkryło
Bo złożyłem w nim kiedyś Boga…
I to właśnie jest teraz myśl sroga
Boże coś w grobie serc złożony
Skałami lęku otoczony
Czymże się stanie zmartwychwstanie
Jeśli Cię w sobie skrywam Panie?
Modlitwą moją do Cię wołam
Skrusz – błagam – skały, mnie pokonaj
Bo Cię przyjmuję wierząc w życie
Lecz w grobie serca trzymam skrycie
Abym ogłosił wieść, żeś żywy
Jedyny w Trójcy i prawdziwy
Bym świadkiem stał się zmartwychwstania
Bym Cię uwielbił, swego Pana
Bym łzą, co słona, ale czysta
Wypłakał z siebie grobu zgliszcza
I obym cały był wołaniem
Jezus jest Panem Zmartwychwstałym!
 ***
I obym cały był wołaniem
Jezus jest Panem Zmartwychwstałym!
Obym nigdy nie czuł zwątpienia
Bo Chrystus to moja jedyna Nadzieja!
W blasku Paschału  serce me rośnie
Alleluja! wykrzyczę jak mogę najgłośniej
I życie moje nabiera blasku
Ze śmierci wyzwolon niczym z potrzasku
Śmierć milknie a życie na zawsze zwycięża
Padają na ziemię wszystkie oręża
Alleluja Alleluja krzyczmy z radością!
Bo Pan nad Pany jest naszą Miłością!

ks. Władysław Hajduk i M.B.
fot. F. Braja